Tagi ügyintézés

Nyugdíjszámla megnyitása

Nyugdíjszámla nyitás (díjmentes)
Nyugdíjcélú megtakarítás megkezdéséhez elsőként létre kell hoznod saját nyugdíjszámládat.
A nyugdíjszámla megnyitása nem jár költséggel, használata pedig rugalmas, az igényeidhez igazítható. 

Online

Telefon

Papír

Személyes

Nyugdíjszámla ügyek

Egyenleg ellenőrzés
Nyugdíjszámlád aktuális egyenlegéről és forgalmáról többféle módon tájékozódhatsz.

Online

E-mail

Telefon

Papír

Személyes
Befizetés a nyugdíjszámlára
A befizetés teljesíthető eseti vagy rendszeres bankkártyás befizetéssel vagy átutalással! Sőt, munkáltatói átutalással is!

Jó, ha tudod, hogy bankkártyás befizetés esetén nem terhel tranzakciós illeték!
Bankkártyás befizetéshez kattints>>

Átutalás esetén számlaszámunk: 10918001-00000003-01470018 (külföldről történő átutaláshoz: IBAN HU79 10918001-00000003-01470018).A „Közlemény" rovatban kérjük, tüntesd fel neved és tagi azonosítód!

Munkáltatói átutalás: Írásban megbízhatod munkáltatód, hogy nettó munkabéredből havonta vonja le a befizetni kívánt összeget és utalja át a nyugdíjszámládra.
Befektetési portfólió váltás
Legkönnyebben az Ügyfélportálon ellenőrizheted befektetési portfóliód. Ha úgy döntesz, hogy a jelenlegi helyett más portfólióba fektetnéd a megtakarításod, ezt egyszerűen megteheted. Fontos tudni, hogy benyújtott portfólióváltási igényét nem vonhatod vissza.
A portfólióváltást a pénztár az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 10. munkanapon teljesíti, és erről a portfóliók közti átvezetés napját követő 10 munkanapon belül visszaigazolást küldünk részedre. 

A portfólióváltás költsége az egyéni számlakövetelés egy ezreléke, de maximum 2 000 forint, amely a számlaegyenlegből kerül levonásra.

E-mail

Telefon

Papír

Elérhetőségek, kényelmi szolgáltatások

Ügyfélszolgálat és elérhetőségeink
Ügyfélszolgálati kollégáink segítenek, bármilyen információ kérésről, vagy ügyintézésről legyen is szó!

Online

E-mail

Telefon

Papír

Személyes
Kapcsolattartási adatok változásának bejelentése

Online

E-mail

Telefon
Személyes adatok változásának bejelentése

Személyes adataiban történt változásokat (pl. névváltozás, állandó lakcím, személyigazolvány, lakcímkártya számának változása) kérjük feltétlenül jelezd pénztárunk felé.


Papír

Személyes
Elektronikus kapcsolattartás
Válassz papírmentes megoldást, kérd valamennyi pénztári iratod elektronikusan! A postai megküldés helyett irataid elektronikusan éred el Ügyfélportál Dokumentumok listája menü alatt. Új dokumentum feltöltésről email-ben értesítünk.

E-mail

Papír
AVDH online dokumentumhitelesítés
Ügyintézés intézés gyorsan és kényelmesen!
Élj a lehetőséggel és használd az online dokumentum hitelesítést! Ha rendelkezel kormányzati Ügyfélkapu regisztrációval, akkor a pénztárhoz beküldeni kívánt iratot AVDH hitelesítést követően már e-mailen is megküldheted a kapcsolat@premiumpenztarak.hu címre.
További tudnivalók>>

Online

Szolgáltatások igénylése

Nyugdíjszolgáltatás igénylése
A nyugdíjkorhatár betöltését követően igényelheted nyugdíjszolgáltatásainkat.

Papír

Személyes
Várakozási időt (10 év) követő kifizetési igény
Nyugdíjszámla megnyitását követő 10 év elteltével a megtakarítás hozzáférhetővé válik, attól függetlenül, hogy betöltötted-e a nyugdíjkorhatárt. 

Papír

Személyes
Ügyfélazonosítás a kifizetéshez

A Pmt. törvény alapján bármely típusú pénztári kifizetést megelőzően azonosítanod kell magad a pénztár előtt. Az azonosítást személyesen az ügyfélszolgálatunkon, vagy a szolgáltatás igénylő nyomtatványok mellékleteként szereplő Közszereplői nyilatkozat kitöltésével és az azonosító okmányok másolatának postai úton történő egyidejű megküldésével lehet elvégezni.

Ha az igényelt szolgáltatás összege meghaladja a 4,5 millió Ft-ot az azonosítást kizárólag személyesen lehet elvégezni!


Papír

Személyes

Panaszos ügyek

MNB Pénzügyi Navigátor a tudatos fogyasztókért
A Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény az MNB feladataként jelöli meg a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletét, illetve a pénzügyi szervezetek által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők érdekeinek védelmét.

E tevékenység keretében az MNB vizsgálja a hazai és nemzetközi piaci folyamatokat, figyelemmel kíséri és ellenőrzi az intézmények jogszerű működését, kommunikációs csatornáit és azok tartalmát, általános sajtófigyelés keretében értékeli a pénzügyi intézményekről és szolgáltatókról megjelenő híreket, továbbá elemzi a jogszabályon alapuló adatszolgáltatás nyomán beérkező információkat.

A tudatos fogyasztói társadalom kialakítása, a megalapozatlan, helytelen fogyasztói döntésekből adódó félreértések és károk csökkentése érdekében az MNB proaktív pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztató tevékenységet végez, professzionális ügyfélszolgálatot működtet, továbbá társintézményekkel, valamint a civil és a kereskedelmi-szolgáltató szféra szereplőivel működik együtt.

A mindennapi életben hasznos, pénzügyekkel kapcsolatos információk a Pénzügyi Navigátor tájékoztatóanyagokban érhetők el. A Pénzügyi Navigátor eszközrendszer pénzügyi fogyasztóvédelmi honlapból, tematikus füzetsorozatból, oktató- és egyperces kisfilmekből, termékválasztást és tudatos döntést segítő alkalmazásokból, valamint mobilapplikációból áll.

A megalapozott pénzügyi döntést ösztönző tájékoztatás mellett az MNB a panaszos helyzetek kezeléséhez is segítséget nyújt. A budapesti ügyfélszolgálat munkatársai személyesen, telefonon és írásban is rendelkezésre állnak, míg a fővárostól távol élő fogyasztók az MNB-vel együttműködő Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat szakértőihez fordulhatnak számos vidéki városban.

Pénzügyi Navigátor. Utat mutat a pénzügyekben.