Tagi ügyintézés

Intézze ügyeit egyszerűen!

Pénztártagjaink elégedettsége fontos számunkra, így tagjaink érdekeiket, észrevételeit, valamint kifogásait is szem előtt tartva folyamatosan fejlesszük szolgáltatásaink és ügyfélkiszolgálásunk színvonalát.

Amennyiben panaszt kíván bejelenteni a pénztár valamelyik szolgáltatása vagy tevékenysége miatt, megteheti a pénztári nyomtatvány kitöltésével vagy a Magyar Nemzeti Bank által rendszeresített formanyomtatvány segítségével is. Tovább az MNB oldalára >>

A pénztár a panaszokat jellegük szerint nyilvántartásba veszi, kivizsgálja, majd indokolással ellátott álláspontját a panasz kézhezvételétől harminc napon belül megküldi az ügyfél részére.

A pénztár Panaszkezelési Szabályzatát itt találja>>
BANKKÁRTYÁS BEFIZETÉS ÜGYINTÉZÉS Kérjen visszahívást